Thursday, June 19, 2008

Syariah Law

Aku dah tanye hubby pasal ni. Ingat nak amik diploma syariah. Sekurang-kurangnyer kalau ade client call n masa tu tak de legal officer, leh gak aku jawab pertanyaan depa. La ni biasa nyer kalau ade client call nk tnya pasal problem depa, aku pon dengar je la tp aku tak leh la provide jawapan. kang salah naye jer. Sometimes client call just nk meluahkan perasaan / problem depa je. Stress kut...at least kalu cerita kurang sikit stress.

Tu sebab bersemangat nak amik diploma syariah nih. lagi pon opis ade sediakan pinjaman.

Aku dah intai2 kat UIA and kat UITM je la.. nnt nk try survey lagi.

Maybe next year kut kalu nak study pon. Sebab this year ade banyak aktiviti, some more mobile clinic pon dah nak start.

1 comment:

wanie said...

wah..nak sambung belajar lagi ye..bagus2...wanie pun teringin nak sambung belajar...tak tau la bila..hehehe