Saturday, June 13, 2009

1st trimister

Sekarang ni keadaan kesihatan aku tak bape baik. Sebab sekarang aku tengah pregnant!

Baru 8 weeks +.. Antara perkara-perkara yang terjadi pada diriku setelah pregnant kali ini adalah:

1) Loya, pening pala & sakit belakang (biasa la tu kan!)
2) Cepat penat & rasa sangat letih
3) Banyak angin..(kadang-kadang perut rasa xsedap, sendawa n kontut agak kerap..hehe)
4) Takde mood nak masak (haha..tp kekadang sampai jemu mkn luo, gagahkan diri utk
masak dibantu oleh hubby)
5) Malas nk g keje..(bule gitu, bangun pagi rasa cam arrg..kena keje ke arini?)

Pregnant yang kedua ni aku rasa tahap kemalasan agak tinggi (1st trimister) Dulu masa pregnantkan Aqim kat tempat keje elok je. Kali ni, nak g keje pon malas, balik keje lagi la melepek je. Hadoo.. sangat dasyat ok! hehehe..

Harap2 kali ni baby girl..Kalu ade rezeki kami, Insyallah.. Tapi kalu boy, kami akan terus berusaha! hehe..

So, Aqim sekarang kita kena panggil Abang la. Abang Aqim nampak suka dengan baby. If aku tunjuk pic baby, Aqim akan cakap "baby" then dia cium pic tu. Cute je..


Semoga kami sihat, selamat sejahtera & sempurna hendaknya..Doakan kami ye! Amin...

4 comments:

@tune® said...

hihi
congrats...
Aqim nk dapat adik ey

wanie said...

tahniah rin..aqim dah nak jadi abang..take care ye

Cherish said...

saya akan sentiasa doakan puan azrine..wah! kalau babyboi nak berusaha lagi?hahah. bagus! banyakkan umat islam! ;p

Nana said...

tahniah rine..dh lama x jenguk tup2 ckp due thn dpn..aduiii sorry terlmbt wish. pape2 pn nana doakan semuanya slmt ok :)