Monday, August 16, 2010

Family Day (II)

Ok sambung citer family day..

Kami cadang tu nak wat barbeque la tapi cuaca tak mengizinkan. Hujan lebat..jadinya berbabeque kat balkoni je la.nasib bek en asben dapat villa , kira the whole blok villa B tu untuk family Gerakbudaya..hehe..

aku tukang pegang Rayyan je..hehe


Barberque ayam..sosej..udang,ikan, sotong,kentang


masing-masing sedang membakar kepak ayam..


 
Lepas berbabeque..ujan pon dah reda.masa tu semua berbincang samada nak teruskan tgk kelip2 or ade aktiviti lain. sbb ade yg risau nk naik bot pas ujan..aku la tu yg cuak sbb bwk budak kan.. pastu diaorang decide g tgk kelip2, kalu tak nak naik bot just wait kat tempat pendaftran tu je la..

Bila dah tiba sana..aku pon tgk2 la bot yg nak bwk kami ni..rasa2 cam ok..so aku decide nak ikut je la.. Cuak jugak sbb bawak Rayyan tgh2 mlm naik bot..huhu..

Sepanjang pengembaraan tgk kelip2 Rayyan tido, kalu terjaga pon dia ok xmeragam..aqim pon excited je..dalam bot kami ade dua orang baby..Rayyan & Dania. Dania meragam je..nangis sepanjang trip ni.jadinya tukang bwk bot tu decide bot kami kena balik awal..ye la budak dh melalak2 nangis kan..aku pon risau jugak kalu lama2 kat dlm bot tu..huhu


bersedia nak naik bot tengok kelip2



Aku sebenarnye yg nebes..



Di jeti

Dalam bot..

Seronok betol kami tengk kelip2 kat pokok kayu bakau..cantik cam pokok Xmas dah. Tapi hari tu kelip2 xde la banyak sgt. Tapi kata instruktor tu kalu banyak lagi cantik. Kagum aku tengok bila kelip2 tu bergerak dalam satu kumpulan..sangat la cantik!

No comments: