Sunday, October 28, 2012

Hello!

Hello! Lamanye aku xhapdate blog nie. Last update on 3rd June, its mean hampir 5 bulan jugak la, blog aku nie berhabuk uols!

Hurm, dalam masa lebih kurang 5 months ni, macam2 jugak la story yang ade. Bulan Julai, aku ke Korea atas urusan kerja, bulan 8 alhamdulillah dah dapat kunci rumah kat Ipoh, ujung bulan 9 Aqim kena chicken pox, diikuti awal bulan 10 Rayyan pulak kena chicken pox 2 minggu lepas Aqim kena chicken pox, pas tu my article kuar kat TMI (The Malaysian Insider). Alhamdulillah, rezeki semakin bertambah, Allah SWT mempermudahkan urusan kami. Syukur atas nikmat kurniaanNya.

hurmm.. banyak story actually mau citer tapi kan bila dah bukak lappy g mereweng tengok FB, then baca blog-blog yang terlist kat blog aku, tengok e-mail la, surf2 internet la.. sudahnye blog sendiri jugak aku tak hapdet! Sangat la malas kan! Takpe2, update sikit2 la yek, walaupon dah backdated agak lama kan..hihi..Sedar2 dah nak lagi 2 bulan lebih nak masuk tahun 2013 uols! Cepat betol masa berlalu.

Ok nanti sambung lagi..bagi ilham nak menulis nie.. :) Nite2 uols!

No comments: