Tuesday, February 3, 2009

Backdated Entry : Kenduri Kawen

Blogku agak lama menyepi sebab aku tengah busy. Balik umah pon cam dah nak pengsan.


Ok nak citer pasai aktiviti hari Ahad aritu (1/2/09). Kami p kenduri kawen kawan adik aku Ude kat Cheras. Selamat Pengantin Baru Zaimah & Insp. Rafie (aku pon tak sure ape nama pengantin laki ni) Anyway, memandangkan asben si Zai ni Inspektor polis, makanye depa ni kawen lalu bwh pedang gitu. Ni kali kedua aku tengok orng kawen lalu bwh pedang ni. Dulu masa kwan hubby kawen. hehehe..
Kenduri kawen depa ni wat sekali gus belah laki dan pompuan. maklum la dua2 anak polis, dok pon satu kawasan. Wat sekali gus, senang citer. Si Ude aku ni sibuk la nak bergambo, nak jumpa kengkawan yang lain, tapi aku kena bg limit time, sbb anak sedaranye si Umar Mustaqim ni tak betah dok lelama di tempat yg ramai orang. Mula la meragam, rimas. huhuhu..
Ndak tak ndak si Ude pon ikot je la. So sempat la die jumpa dengan pengantin, amik gambo dgn pengatin dan jumpa la kengkwan lama die yang datang. Tapi still die rasa cam kejap sgt je. Die tak tau ke? anak sedaranye dah berpeluh2, dh meragam, dh nangis. Mau fengsan papa ngan mamanye melayan.huhuhu..
Anyway, mene aritu memang best! Siap ade nasi lauk ala2 kampung dan nasi minyak, ade dadih dan ade gak bubur kacang ijau. sodap!

No comments: