Monday, February 23, 2009

Leganye...



Leganye rasa bila MUSAWAH telah berakhir! Seminggu aku dengan kengkawan opis yang lain berkampung kat Prince Hotel..(12-18 Feb 09)

Nak tau ape tu MUSAWAH? Sila layari http://www.musawah.org/ Ramai participant yang datang antaranya dari Saudi Arabia, Pakistan, UK, Indonesia, Thailand, Philipines, Senegal, Singapore, Palestine, Nigeria, India, Kenya dan lain-lain. Banyak sangat tak larat nak tulis satu-satu.




Tengah chit chat dengan ARROW



Antara volunteer yang bertugas : Nunu & Farhana.




Dengan baby dari Nigeria and dari Saudi Arabia. Mummy depa masa ni tengah dlm conference, ade volunteer yang take care depa ni iaitu Kak Erza. aku biasa la dok menyibuk nak bergmbo.hehehe..



Dengan my colleague Faezah yang ditugaskan jaga booth SIS dalam Market Place ni.
Secara kesimpulannya : Seronok walaupon penat..
Kepada hubby : Thank you so much sbb memahami tugas saya dan jaga Aqim sepanjang saya bertugas. Nak tau? ari ketiga berjauhan dengan dua orang lelaki ini (hubby & Aqim) saya sangat rindu pada mereka! Call hubby menagis2, and ari ahad hubby dtg jenguk saya kat hotel dengan Aqim. huhuhu.. nasib bek kat area KL je. Kalu lagi jauh cmne agaknye..hehehe...



No comments: