Monday, March 2, 2009

Balik Kampung (Muo) & Tak Sihat

Hari Jumaat kami balik kampung kat Muo. Pulak tu, smpai Muo malamnye tu aku dengan Aqim demam selsema. Dugaan tul, balik kmpung demam selsema ni. So aktiviti nye pon terhad la kan. Ye la sebab dh demam aku malas nak berjalan..


Tapi ari Sabtu, kul 11 pg aku ajak hubby g supermarket ASTAKA. hehehe.. Gatai tul aku ni, demam demam pon gagah nk bershopping. Petang plak g umah atok aku. Atok cm biasa la, ok je walaupon die dh tak leh nk berjalan, tapi tengok die cergas je. Selera nak makan.


Esoknye plak, on the way balik KL, kami p umah sedara kenduri kawen kat Bukit Katil Melaka. Sudahnye malam tadi demam dua beranak ni naik lagi sikit. hahaha..Selsema aku dh kebah, sekarang ni batuk plak. Aqim still selsema. Hubby plak dh pening-pening pala nak demam..

Hopefully boleh cepat sembuh..doakan kami ye..

No comments: