Thursday, July 8, 2010

Rayyan kena sedut gas

Rayyan batuk dah dekat 3 minggu..tido pon tak lena, nafas pon cam kurang lancar.

Pastu ptg ni aku bawak g klinik lain plak.. Kali ni g Klinik Azhar kat Pantai Dalam.. Klinik ni sangat ok..doktor pon memang sangt baik. Nama doktor adalah Dr. Azhar bin Hj Daud..

Doktor ckp paru-paru Rayyan ok..dia nak bagi ubat semata tapi bila aku and asben ckp tido Rayyan tak lena then doktor syorkan untuk sedut gas.

Mula2 cam nebes plak aku dengar sedut gas ni..huhu..Rayyan mula2 ok pastu dah stat nangis. Lebih kuang 3 minit semua dh selesai. Then doc tepuk2 belakang Rayyan. Bapak kuat doc tu tepuk..huhu..Rayyan terus muntah. Doc cakap awak tepuk camni untuk bg kahak dia keluar. Baiklah doc..kata aku.

Doc bagi antibiotik, ubt batuk & ubt kahak..sume sekali RM30++..

Lain kali kalu anak2 aku tak sihat, g klinik Dr Azhar je..sebb klinik & doc dia best!

No comments: