Wednesday, September 29, 2010

Hadiah dr Drypers

Citer ni dah lama actually..baru ade kesempatan nak post arini.

 
Awal bulan Ogos, aku dapat hadiah dr Drypers! Seronok nye..

 
Aku kan masukkan Aqim dlm Program Jalinan Drypers so tiap 3 bulan sekali dapt la buletinnye..Kat situ nanti ada la ibu bapa bagi komen, mintak pandangan ttg masalah yg dihadapi dlm membesarkan anak-anak dan ada juga yang share pengalaman masing2.

 
So aku pon ade la jugak kongsi pengalaman. Jadi ni surat ku terpilih untuk menerima saguhati dari Drypers..wah sangat seronok rasanya masa staff dari Drypers telefon bagitau..

 
So ape yang aku dapat?

 
  • 2 pek Drypers Wee Wee Dry (1pek ada 10 keping)
  • 2 pek Drypantz (1 pek ada 10 keping) 
  • 1 set buku (4 jenis)




 Rayyan yg teruja jugak nak tengok buku..Very nice books!
 
 
Pastu balik dari cuti raya aku dapat parcel dari Drypers lagi..

 
WOW..sangat teruja ye..aku redeem bar code Drypers dapat tabung & frame gambo plak.. Tidak lupa jugak sample Drypantz saiz XL untuk si Aqim

 
Yeay..sangat HAPPY!

No comments: