Sunday, September 5, 2010

Sesi mengurut Rayyan

22 Ogos kami ke Midvalley ade pameran parenthood. Banyak booth berkaitan dgn kanak-kanak. Antara nya booth:

  • Pureen
  • Karangkraft (Pa & Ma)
  • Nestle
  • Booth pendidikan
  • Insurans
  • Baju
  • etc

Masuk je enterance ade la sorang amoi ni promote sesi untu kaedah urutan untuk bayi. Aku pon ape lagi tnya En Asben..En Asben ok je..

So sekali sesi bayaran yang dikenakan adalah RM5. Sesi berlangsung dlm setengah jam camtu..








Semua pic diambil oleh Aqim. Masa sesi berlangsung Madam yang nak tunjukkan cara2 mengurut baby tu tak kasi amik pic. Sebab sesi ni adalah tertutup dan dia dibayar oleh syarikat hape ntah (minyak urut bayi) So dia xselesa la kalu kita nak amik2 pic. Yg pic Aqim amik ni pon sebelum sesi bermula..Aku pon tak paham nape, tapi kita hormat la keputusan dia kan..huhu

Rayyan tak reti dok diam ok..takut terpeleot je budak ni time aku nak mengurut. So ade la part yang aku termiss sebab dok betulkan si Rayyan ni..haha..but anyway Rayyan sgt suka time urut tapak kaki..terkekeh2 ketawa, semua orang dok tgk dia je..haha..

Lepas sesi mengurut tu, kami pon jalan2 tgk2 booth yang ade tapi tak lama la tgk.. orang bapak punye ramai. Bersesak2 dgn anak lagi, tak sanggup la aku. Lagipon bukan ade barang nak beli pon. Aku just beli majalah Pa & Ma yang baru je la.

~end~

No comments: