Wednesday, October 12, 2011

Angry Birds

Sekarang ni game Angry Birds sangat popular. Hingga kami pon kena tempias.

Mula-mula aku yang main, pastu berjangkit kat papa pulak. Sekarang ni Aqim yang konker game ni..adoi la. Dari Angry Birds yang biasa, pastu Angry Birds Seasons pastu Angry Birds Rio la pulak.

Papa cakap game ni bagus sebab dia suh kita strategise bila nak melastik tu. Kalu main lastik je mesti tak lepas. So kena susun strategi..Kalu aku main campak kan aje. Papanye main strategi bagai..hahaha.. Aqim terror main yang handphone version. Kalu kat laptop ni dia tak bape reti. Sudahnye bateri handphone papa asyik weak je. Aku punye handphone tak canggih, so tak bole la download kat handphone aku.

Bila dah game ni popular, mula la kat shopping compleks, kedai2 jual barang2 yang ade berkaitan dengan Angry Birds ni. Bab ni la yang payah! Kang asyik la mintak selagi tak dapat kan.

Aqim sibuk sangat nak baju Angry Birds. So masa kami g jalan2 kat gerai konvo UM, ade la gerai ni jual baju Angry Birds. Ape lagi, gumbira la Aqim kan! Rayyan pon suka jugak cuma dia tak reti cakap Angry Birds..yang dia sebut bird..bird je..hahaha..Makanye aku pon beli la baju tu. sorang satu..Yang beso takde la pulak, kalu tak bole aku untuk diri sendiri dan En Jijan..hahha..takpe2 nanti cari saiz beso..


  Mereka yang happy!


 Rayyan yang cube buat peace tapi tak jadi..hahha


My two little Angry Birds :)

No comments: