Wednesday, May 6, 2009

Acik masuk hospital

Balik cuti aritu takde la berjalan sangat pon. Sebab adik saya Acik kena tahan wad dan operate untuk buang Apendiks...


Jumaat malam tu die dah ditahan kat wad dan petang Sabtu terus operate. Hermm.. masa kami banyak abis di hospital je la. Petang Jumaat tu je la dapat g jejalan, itu pon bando je.kekeke..


Disebabkan Acik dah masuk hospital, mak saya yang menjaganya, maka terpaksa la saya jadi monitor di rumah.hehehe.. Nasib bek masa ari Jumaat tu mak dah masak asam pedas, merasa gak la masakan emak.



sebelum balik KL (Ahd), harus la saya menyinggah umah atok. Tengok atok sehat je walaupon die dah takleh nak jalan. Banyka gak yang dibualkan atok. Citer die mude2 pon kuar. Saya dengarkan je, ye la orang tua kan memang suka nak bercerita.



Balik tu jalan jem wooo.. Kami bertolak kol 3pm sampai kol 8 pm. Letih tol..

1 comment:

@tune® said...

apendiks?
bahaya gak kn?