Sunday, May 10, 2009

Dah dapat pengasuh Aqim

Alhamdulillah... Kak Izan cakap ada orang yang akan take over jaga Aqim dan kengkawan Aqim yang lain masa Kak Izan berpantang nanti. Namanye Kak Zah.. Hermmm.. Kak Zah dah setuju nak jaga budak2 tu untuk 2 bulan. Aku lum jumpa lagi dengan Kak Zah tu. Kak Zah memang mengasuh budak sebelum ni. Nanti kena jumpa Kak Zah nak bincang pasal fee dan lain-lain yang bersangkutan..


Kak Zah dok dekat area umah kami gak tapi blok lain. Tak silap blok E kot.. Umah Kak Zah tingkat paling bawah sama cam umah Kak Izan. Bukan ape, aku tak larat kalu umah pengasuh Aqim tingkat atas. Dah la umah kami tingkat 3. Jenuh naik tangga..(takde lif sebab flat ni 4 tingkat je)


Mak aku dh offer nak jaga Aqim kalu tak dapat pengasuh. Tapi Aqim kena dok Muo la.. Wah mau rindu banget dengan Aqim nnt.. huahuahua.. Nasib bek dah dapat dan mintak2 Kak Zah jangan tak jadi jaga Aqim pule.. kekeke..



*Mintak maaf la, kekadang guna saya kekadang guna aku dlm blog ni.. cheh tak konsisten tol...

No comments: