Sunday, August 2, 2009

16 weeks of pregnancy

Alhamdulillah.. dh 16 minggu peknen..Perut aku xnmpak sangat. Memang camtu pon, masa peknenkan Aqim sama gak. Muntah2 still ade lagi.Kembung perut dh xde, tapi sakit pinggang, sakit bahu kadang2 la.

Bulan lepas g check up sume ok. Tekanan darah, berat badan sume normal. Aku xg scan lagi, maybe bila dh 4 bulan. 17hb Ogos ni next chek up. Kali ni sebelah petang plak. AKu dh apply 1/2 day cuti. Pas chek up leh terus balik umah.Letih menunggu kat klinik kerajaan ni.Nak buek cmno..Aku paling lemah. masa amik darah. Adoi ai..sabo je la.

Susu xbley minum lagi. Minum je kuar balik. Tak paham aku la..Mak aku suh beli vit Amway. Dulu mak memang makan vit Amway time peknen. Masa peknenkan Aqim pon mkan gak.Tapi masa tu mkan masa kandungan 4 bulan lebih. Vitamin B Compleks, Vit C plus and Kalsium Magnesium. Bila plak la aku nk g beli, bukan ade kat kedai. Beli dengan dealer.. Mak aku cakap, bio die beli dl nanti pos je.Si anak sila bayar ye! kekeke..

No comments: