Wednesday, August 12, 2009

Kenny Rogers & Secret Receipe

Semalam dah 3 hari aku berposa. Dah ujung-ujung baru nak ganti posa. Cheh..tapi nk wat cmne, masa 15 weeks tu mmg tak larat, asyik muntah, pening pala & loya je. Masuk 16 weeks pregnant ni, baru ok sikit. Dapat la ganti posa..hehehe..

Semalam aku berbuka kat Kenny Rogers.Hubby cakap ye la kita makan kat sana, siannye mama nk makan Kenny Rogers..So kami makan kat Amcorp Mall je. Nape ntah, smlm makan Kenny Rogers rasa sedap sangat..licin..Aqim pon mkn berselera jugak. Dia makan ayam, buah-buahan & muffin. banyak gak die makan.



Masa tengahari tu, aku ikut kengkawan kuar lunch. depa lunch, aku mereweng la cuci mata. Tengahari kat Amcorp gak..Pastu, teragak plak kek secret receipe. hadooo.. posa-posa ni,macam2 plak aku nak makan.So beli la satu slice chocolate indulgence..Pas balik berbuka tu baru makan kek ni.. Sedapnye! Aqim seperti biasa la nampak kek die suka. siap cakap "Wah.." (ala-ala upin&ipin ckp tu) Pastu, ape lagi aku makan la dengan Aqim. Hubby tak bape suka kek-kek ni. Aqim cakp "ma, dap.." (mama, sedap..)




Tu je nk share. Takde amik pic pon. Lately ni mmg mls nak amik pic.hehehe

No comments: