Sunday, August 2, 2009

Shoping2 kat Sogo

Arini kami g shopping kat Sogo. Bukan shopping ape pon, beli baju raya untuk Aqim. Aku malas nk g time2 posa dan dekat2 nak raya, sure penat punye ditambah dengan orang yang amat ramai. Kami kuar umah kol 10.15 pg sampai kol 10.40 cmtu, g pagi2 xramai sangat orang. Parking kat Pertama Kompleks.

Rope2nye dah ramai orang wei, ye2 je aku agak tak ramai orang lagi! Sampai tingkat 4 bahagian budak2, aku dah rambang mata tengok sume baju lawa2. Dah pusing 2 round, aku berkenan dengan baju cap Puppy Wink tu.. Hermm.. beli 4 helai baju n 2 helai suar untuk Aqim. Hubby dah pesan jgn membazir2 ye..hehehe..Yang tu je pon dh berhabis dekat RM 150..tapi kualiti kain die ok tahan lama.

Pas beli baju Aqim, misi mencari tudung aku. Cam berkenan dengan tudung yang cam Ikin Mawi pakai tu.Tapi aku beli yang plain je. Warna hitam, pastu ade manik2. Cantik gak..Pastu beli selendang warna coklat.Sekarang ni, g keje suka try tudung yang berfesyen ni. Cewah2..saje je nak bagi fresh look untuk diri sendiri.hehehe..

Then g Kamdar. Beli blous peknen siap dengan suar sekali. Blous ni kalu xpeknen pon bule pakai. Hubby aku ckp die nye barang2 nanti2 le beli. Pulak dah..sbb beli barang dua beranak ni je dh berejam..Aqim dh mengamuk2. hemm.. cian hubby..tapi mmg dh penat pon berjalan.. Sebelum balik makan lunch dl.

Sampai umah dekat kol 3, pas semayang, ape lagi 3 beranak ni terus terbongkang titon..hahaha..

No comments: