Monday, May 31, 2010

Cloth Diaper (CD)

Aku dah beli dah cloth diaper! Saje mahu mencuba kan..

Setelah survey2, tgk2 majalah, surf intenet dan bertanya kepada kengkawan yg penah guna CD ni..aku pon beli secara online dari http://aizaslittlehut.blogspot.com/ direkomen oleh Wanie.

Bulan Mei, tuan punye blog ni Aiza ade buat promotion ye. Sila tgk blog nye. Aku beli pakej Ammar, 1st time user la kan.hehehe.. Az banyak beri info ttg CD ni. Masa dapat CD ni pon disertakan juga pamplet.. so senang la 1st time user cam aku ni nk refer kan. Dia ade banyak pakej. Yang aku beli pakej Ammar :

2 CD ( snap button) + 2 CD (velcro)+ 8 insert = RM 110.00
Free: Laundry bag

Ni jenama "COOLABABY". Ade macam2 jenama sekarang ni..Lunatot a bit expensive lo.. So aku choose yg COOLABABY ni dulu.

Aku beli saiz M untuk Rayyan, tapi Aqim pon bole muat jugak. So far pakaikan Aqim n Rayyan ok je.. yea..Insyallah.. rasa cam nak beli lagi. hehe..

Tak sempat amik pic Aqim n Rayyan in CD..

No comments: