Sunday, May 16, 2010

Online Shopping



Rayyan dgn rompers nye..




Rayyan dgn rompers nye jugak..




Carter's Rompers 5 in 1




Beli dengan Wanie :)



Sekarang ni bershopping online sangat popular dan berkembang pesat. Aku pon tak ketinggalan juga bershopping secara online.

Sebab aku suka bershopping online:

1. Baju-baju budak yang brand GAP, Carter dll harga sangat ok. Takde la mahal sangat.
2. Takyah kuar umah. Dihantar secara poslaju.
3. Rambang mata yang bole dikawal lagi. sebab tak bole belek2 secara langsung,kalu belek secara langsung harus aku amik berhelai2.


Risiko yang perlu diambil:

1. Baju tak muat. ni biasa terjadi kalu shopping baju dewasa.
2. Material baju tak berkualiti (juga baju dewasa sbb kawan aku penah terkena)

Tapi setakat ni aku hanya bershopping secara online baju budak2 je. Blog yang aku bershopping ialah http://kiddygifts.blogspot.com/ ownernye Wanie dan di http://ohbabygirlboutique.blogspot.com/

Semua baju yg dibeli sangat puas ati. hoyey..!

1 comment:

Cherish said...

rayyan dan besar, bile la KAKAK MARRE nak jumpe die. hehe