Thursday, May 19, 2011

CoolBlog

Korang penah minum tak air Coolblog?

Air yang letak macam2 tu. Cam ice blanded la kiranye. Tapi dia ade macam2 perisa. Contohnye:
  • Choclate blog
  • ABC blog
  • Yougart blog
  • Milk shake blog dan macam2 lagi le
Aku biasa beli, yang biasa2 je. Bukan yang ice blanded la. Aku selalu beli Milk Tea + soursoup + pearl..ha gitu ye. Harganye RM2.40. Yang ice blanded lebih kuang RM3.50 depend perisa ape yang korang pilih lo. Rasanye memang Ummp! Aku suke! Pearl tu ala-ala biji selasih, tapi ni jenis kenyal. Cam korang beli ABC, kan ade letak yg warne ijau or merah tu. Aku pon tak tau ape ke nama nye!

Dia punye store kan mesti warne pink, n orang yang jual pon pakai topi or skarf pink gitu. Kalu kat Muo aku tau ade kat Econsave n kat Wetex Parade, kalu kat KL ni aritu aku jumpa kat GIANT Kelana Jaya, kat Perak aritu aku tengok ade kat TESCO Kampar.

Aku kalu balik Muo, mesti la beli ini coolblog. Same cam adik aku si Ude, gile air coolblog..hahaha..Dia dok Muo bole la beli selalu..kuikuikui...


 Coolblog ni aku try Milk Tea+Sourplum+Pearl







Ni kat TESCO Kampar


*If dapat bukak store coolblog kan best! Mesti aku ajak dua orang adik aku join..si ude & si tiqa..hahaha..korang nak kan?



2 comments:

Atiqah Razak said...

gilo! haha

wanie said...

suka juga..wanie selalu beli chocolate blog, yam..yg ice blended..

kat mydin mall usj ade