Wednesday, September 7, 2011

Appendiks oh Appendiks - Part 2

Ok sambungan part 1 aritu.

Mak aku sampai dalam kol 4.30 pagi camtu dengan ayah aku. Lepas sahur En Jijan dengan mak amik budak2 kat umah kak Izan. Siapkan Aqim g sekolah. Pastu siapkan Rayyan, anto balik kat umah Kak Izan.
Mak temankan aku kat sepital. hihi.. Aku bole discharged esoknye 25hb. Malam tu mak mertua aku datang melawat. Kebetulan mak mertua datang KL. 
Discharged 25hb kol 12 tengahari, balik umah. Packing2 barang then terus balik Muo. Ikutkan tahun ni beraya kat Perak dulu baru ke Muo, sebab nanti nak hantar adik aku ke UMP pekan pahang. Dah jadi cmni, beraya kat Muo dulu la nampaknye. Lagi pon lepas2 surgery mana nak jalan jauhkan, KL-Muo 2 jam lebih je perjalanan. 

Anyway TQ kat mak aku yang banyak membantu. Cayang mak banyak2...

Sekian



No comments: