Monday, January 2, 2012

Azam Tahun Baru Saya

Dah masuk tahun baru. Pasti ada azam yang ingin kita capaikan. Kadang-kadang tak semestinya azam itu dapat dicapai dengan mudah, kadang-kadang azam tahun lepas pun masih jugak tak dicapai.

Contoh azam aku tahun 2010 nak stat drive semula. Tapi tahun 2011 baru la ia terlaksana.hihi..lambat nooo..anyaway tak kisah la kan. Kita dah berazam, lambat atau cepat bergantung kepada kita jugak! 

Tahun 2012 ni, aku berazam nak asah bakat menulis aku. Kena rajin2 menulis la gayanye. Aku ada mohon untuk masuk bengkel penulisan. Tapi tak tahu la terpilih atau tidak. Sebab tempat terhad. Lagi satu sebab dia percuma, makanya mesti la ramai orang daftar. Ikut nasib la kalu terpilih! 

Lepas tu dah stat pikir tentang karier. Ye la insyallah tahun 2013 dah nak move to Ipoh. Actually dah plan, just nak laksanakan je. Mudah-mudahan Allah SWT permudahkan urusan kami.

Sebagai pekerja yang berdedikasi haruslah aku berazam untuk meningkatkan mutu kerja dan juga berbakti kepada masyarakat. Penting tu! :)

Untuk famili pulak, nak tambah bilangan ahli keluarga tahun 2012 rasanye tak lagi kut. hihi..Aqim dah nak masuk 5 tahun dan Rayyan 2 tahun pada 2012 nie. So kalau nak tambah anak pon maybe plan for 2013. Insyallah..Hope for the best for my whole family.





No comments: