Tuesday, November 27, 2012

Menggila dengan K-Pop pule

Hadoi ai mak budak ni menggile dengan K-Pop! haha.. Aku tau la aku ni agak ketinggalan bab-bab muzik nie. Minat terhadap K-pop bermula setelah lebih kuang 2 minggu balik Korea. Nasib baik sebelum tu aku xsawan K-pop lagi. If not haruslah cari barang-barang yang berunsur K-pop di Korea itu.

Hokey antara kumpulan yang aku suka dengar lagunye ialah Big Bang & Beast. Best la lagunye walaupon aku tak paham bijik butirnye apa yang diaorang sebut. Haha..Aku bukan minat the person just the music je. Muka sume aku tengok sepesen je. Sampai cam tak tau nak bezakan.


Antara lagu Beast yang aku suke:
Midnight
Lights Go On Again
Mystery



Antara lagu Big Bang yang aku layan:
Lies
Bad Boy


Tibe-tibe plak kan terdengar lagu BTOB (Born to beat). Best jugak! 

Antara lagu yang aku suke:

Dah layan je lagu K-pop je sekarang nie! :)









No comments: