Friday, October 24, 2008

Booth di UIA

Ni pic masa aku jaga booth kat UIA. Pagi smpai ptg programnyer. Tapi aku jaga dari kol
9.00 am - 2.00 pm. Pastu tukar orang plak. Aku jaga dengan Maira, intern dari Amerika. Petang plak ade talk, tentang wanita. Tapi aku tak ingat tajuknyer..



Makan dule pepehal k! hahaha...

Posing kat booth.


Ni le Maira, siap pakai tudung p UIA..


Booth aku bersebelahan booth Kak Tipah, ibu tunggal yang sangat cekal. Kagum aku..




Ni antara item2 yg dijual..nampak tak car sticker 1 suami = 1 isteri tu? Ni antara kempen SIS menggalakkan monogami but kami bukan menghalang poligami! ade sesetengah org salah paham pasai ni ndak2 kaum lelaki..hadus! So next entry aku akan citer lanjut pasal ni.. :o)


1 comment:

SaDi said...

banyak nyee barang... :) dah lama sadi tak jaga booth... tapi seronok jugak... bila ramai org datang beli... part tuu rasa glamer... huahuahuahua