Tuesday, October 21, 2008

Pizza Hut & Aqim...

Malam semalam aku malas nk masak dan at the same time teringin nk mkn pizza plak..hehehe..

So semalam dinner kat Pizza Hut PJ Old town tu je..beli yg set RM 18.90. Untuk Aqim aku beli salad buah-buahan.

Aqim la ni mmg tak reti dok diam, habis sume bende nk dibeleknyer. dok kat baby chair tu pon dh mengeliat sana sini. hado..

Bila Aqim nmpak buah tembikai, die tak leh tahan dah sbb favourite die le katakan..takmo makan sikit2 plak tu, abis sume nk disumbatnyer. Kalu makan tembikai Aqim just amik jus je, yg lain di simpan dlm mulut, bila dh takde jusnyer abis diluahkan..

Semalam ntah cmne, agaknyer dh byk sgt kut, habis muntah. muntah bukan sikit2 muntah banyak punyer woo.. suku meja kena muntah Aqim..masa tu baru seketul piza aku ngap! abis dh Aqim nk termuntah nk wat cmno..Budak pizza tu muka ala geli2 je lap kan muntah Aqim..hehehe..

Dah cuci muntah si Aqim ni, kami sambung le makan pizza walaupon masa tu aku dh takde mood, sbb bau muntah maa..hubby ckp mkn je le..ade 2 ketul balance piza tu bwk balik je la..

Mmg la jadi mak bapak ni kena sabo, sabo dan sabo melayan kerenah anak..yek tak?hehehe.. anyway aku nk tergelak pon ade. pas aqim muntah tu die leh ckp ee..ee.. pandai plak die geli yek! hahaha..

No comments: