Monday, February 28, 2011

Shopping kat Kelantan

Setelah penat bekerja..tiba la masa untuk bershopping! haha.. terapi tu wei..

So kami bershopping di Pasar Khadijah, Wakaf Che Yeh dan juga Gedung Kain Laila Rawas. Kebanyakan nye kami memborong kain batik! Kain batik murah2 dan cantik2 belaka. Kain pelekat juga murah2. Paling tak boleh blah ialah tudungnye! Wah, macam2 pesen aku tengok! Rambang mata..

Namanye pegi dengan perempuan, haruslah bnyak bershopping. Kalu aku g dengan En. Jijan tak dapat la aku nk bershopping sakan! haha..Ye la nak beli untuk mak, ayah, adik2 aku,En Jijan jugak, mak mertua, kakak ipar, adik ipar. pengasuh Aqim & Rayyan, pastu nak beli untuk kawan2 kat opis lagi..Mak aku siap pesan baju kelawar..haha..

G Pasar Khadijah beli barang2 kraftangan dan kain pelekat juga kain batik. Makan nasi kerabu dan nasi dagang. G Gedung kain Laila Rawas beli kain ela. G Wakaf Che Yeh beli tudung, baju dan kain batik lagi. Tapi shopping berpada-pada juga la, kang lebih 20kg sape nak bayo..haha..

 Kat Wakaf Che Yeh

 Tudung yang berwarna-warni


 Menjamu selera di Pasar Khadijah. Nasi kerabu dan nasi dagang


Posing dulu sebelum makan!

 
Yeay!


 
Bersama Kak Mah dan adiknye. Serta pelanggan tegar -Eena..haha

 
Posing dgn hasil shopping!


 
Hambik, penuh satu Unser!

*Pic diambik oleh Eena & Nazreen. TQ babe!

No comments: