Sunday, July 3, 2011

Tolak jangan tak tolak

Pagi-pagi kalu nak kuar keta memang bercinta betol..Ndak2 ari Sabtu & Ahad. Keta double parking wei!

Sape yang dok umah flat mesti tau punye keadaanye. Aku kena tolak keta yang menghalang parking dulu, baru leh kuar. Keta kancil leh la aku tolak, kena keta wira, van ke? mau nye pengsan.hahaha..ni citer masa sekarang ni, En Jijan kaki tak ok lagi. Kalu kaki dia okk, dia la yang menolaknye.

Tapi kalu nasib baik ade jiran yang lalu, aku mintak tolong je. Abis kalu ko tolak2 gerak sikit je, cmno? Kalu parking double ni, kita tak bole angkat handbreak, nanti orang nak tolak alihkan keta tak boleh. Dan boleh menimbulkan kemarahan. Ye la, kalu member tu nak g keje, pastu tgk2 keta yang halang keta dia angkat handbreak pulak, mau hangen! Dah tu, hon2 tak dengar.gilo! Mau kena calar keta tu!

Aku punye la cuak ye, kena hati2 sgt, kalu terlanggar keta orang, mampuih! huhu..Apa2 pon tima kasih kepada jiran2 yg tolong aku tolak keta! hehehe..





No comments: