Thursday, November 11, 2010

English Style

Aku ni sekarang suka la jugak tgk barang2 yg ala-ala English style gitu. Cantik la pulak wei!

Kalau g kat Amcorp tu, selalu la jugak aku merayap kat Kedai Romantika tu yang jual barang2 ala-ala English style gitu.. Hadoo..leka ko bila g kedai tu..

Dalam hati ni berkata; Mak ai cantiknye yang tuu, eh yang ni pon cantik gak..alamak cantiknye yg ni..eh pesal sume cantik nie.. wakaka..

memang la kalu bole sumenye nak dibeli!

Sabo-sabo..jangan ikut perasaan nanti abis duit! hahaha..bole gitu??? :p

Bila dah tertengok2, tertinjau2..makanye TERBELI la jugak sesuatu barang..

Apakah itu yang dibeli?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku beli satu gambar bunga ni..saje la nak letak kat dinding umah aku yang takde ape2 tu kan..hehe






Ha..pasni ade plak aku adicted dgn barang yang konsepnye English Style..wakaka..


Aku tanye En Azizan ; "Pa, cantik tak nie?"  "Ye cantik" ..jawab cam askar je! :p

1 comment:

Ciklinn said...

yor leh giloo woo kalu ke kedai brg henglish ni... rasa nak inilah... nak itulah... eh yg ni comellah.. alamak yg itu lagi comellah.. arghhhhh