Thursday, November 11, 2010

Mood merah ke?

Korang tau, bos aku cakap aku suke pilih warne kasut yang menampakkan aku tua..

Ha? Terpinga-pinga sebentar yek! Warna tua tu camne la plak..Bos aku cakap kasut asyik warna itam, cekelat..warna boring, warna orang tua..

Hadooo..Dah tu nak beli warna ape??? Then my bos said : Red, orange, blue.. baru menyerlah..

WOW! Aku takut bermain dengan warna yek! Kang silap haribulan cam BADUT plak! Lagi haru!

....................................................................................................................................................................

Satu hari aku lunch dengan En Azizan di Amcorp Mall. Pas makan jejalan jap. Masuk kedai kasut. Mata aku dah terbekenan satu sandal ni.. warna yg ade ialah hitam, cokelat, merah, dan putih.

Mataku dah sgt berkenan dgn warna merah, nampak cam menyerlah gitu kan???

En Azizan cakap "nape mama amik warna merah? takmo la warna tu, ni amik warna cokelat ni cantik"

Aku terus la balas "Looo takmo la dah banyak warne cokelat, nak try warna merah plak"

En Azizan wat muke cam geli je..hahaha.. Tak kira la.. (bos sudah mempengaruhi aku ok! :p salahkan bos plak)



Udah jadi miliku!

...............................................................................................................................................................
Satu hari lepas makan dengan opismate aku, kat Amcorp jugak! Nak cari wallet, wallet ku dah koyak yek..
Berkenan jugak yang warna merah! Warna lain cam dah biasakan, corak lain tak berkenan..Hape lagi merah jugak yek!





Tada...

Current Colour : RED


No comments: