Wednesday, November 10, 2010

Kedai Emas Seri Serai di Bagan Serai

Ha sambung balik cerita balik kampung ni

Kalu kat Bagan Serai ni, ade kedai emas yang sangat popular di kalangan penduduk Bagan Serai. Servis bagus, layanan sangat baik. Tip top la! Nama kedai emas tu adalah KEDAI EMAS SERI SERAI..

Ni aku nk cerita, aku ni dah terikut famili mertua aku. Suka barang kemas...haha..dulu aku takde la minat barang2 kemas ni. Tapi sekarang TIDAK LAGI!  Barang kemas pilihanku..kuikui..

Aku tak suka beli cap Poh Kong, Habib ke..Seri Serai ni jugak la pilihanku. Balik kampung kali ni, aku g kedai barang kemas di Seri Serai. Tujuannya untuk menukar barang kemas. G bersama mak mertua dan kak iparku. Rambang mata den nak memilih. Yang aku berkenan tu harga mak oiii RM1K plus. Aiseh..terus cancel nak tukar, kena datang lain kali la. Simpan duit dulu. hehehe..

Kata nye harga emas sekarang ialah RM161/gram. Hui mahal tu..Mak mertua aku pon berkenan satu gelang tu. harga dia RM2k plus plus..WOW! tapi memang la cantik! Mak mertua aku cakap nnt beli sesama, sbb bole mintak kurang banyak! haha..


Sekian~ Entry ni kira sambungan entry KL-Bagan Serai-KL la..belasah je la

No comments: