Thursday, July 4, 2013

Bedung Strap

Hurmm..sekarang ni macam-macam barang baby kat pasaran. Iye la dah 3 tahun rehat kan, pastu teruja tengok barang-barang baby. Salah satu keterujaan itu adalah bedung strap..Wah kemain strap2 bagai kan..

Masa Aqim & Rayyan dulu bedung yang digunakan adalah turun-temurun ye. Dari zaman aku baby sampai la adik aku yg last. Pastu Aqim n Rayyan pulak guna. Time baby kali ni aku nk try la pulak bedung strap ni. Aku beli satu je, sebab adik aku Uda ckap dia punya banyak. Anak dia dah 4 bulan dah tak pakai bedung2 ni.

Ade satu jenis lagi yang bedung berzip tu. Yang tu aku tak bekenan sangat sebab aku rasa cam rimas pulak..hahaha bole gitu? Yang ni harganye RM39.90.




 Ni la rope parasnye 




Ditunjukkan juga cara-cara nak memakainya..hurmmm... hebat betol kan?

No comments: