Monday, September 15, 2008

Aqim Tak Sihat

Dari hari Khamis malam Aqim tak bape sihat. Malam je badan Aqim panas tapi siang elok je. Kalu dah panas poo poo pon kuar cair tapi kerap. Panas dalam kut.

So, ari Sabtu pagi2 kol 7.00 dah p PPUM Kecemasan. Takut gak nk kena demam campak ke ape. Yang Aqim plak, kalu siang aktif & badan pon tak bape panas.

Doktor chek, cakap tak de ape yg serius, just demam biasa je. Sebab Aqim aktif je, takde la melepek..

Pengasuh Aqim ckp maybe nak tumbuh gigi geraham kut.Tu yang demam cmtu.

Biasanyer Aqim kalu nk tumbuh gigi cmni la. demam on off. Hopefully takde ape yg serius.

Cian tengok anak mama ni.

3 comments:

wanie said...

sian nye aqim demam..semoga cepat sembuh

SaDi said...

don't make your mum worry...get well soon baby... muuuahhh baby, don't cry...your laugh is healing, surely...

arine said...

Wanie, Sadi,

TQ. ni demam Aqim still on off. Hopefully sume ok. Risau den