Wednesday, September 17, 2008

Escalator

Aqim la ni tak leh tengok escalator kat shopping compleks, abis nk dinaik nyer.

Ni dengan papa, masa ni nak naik..

Ni dengan mama plak, masa ni nk turun.. Sebab nyer Aqim kalu dh naik, die nk turun masa tu gak. Kalu tak menjerit2. hadoo... (tu wat muka puas ati, complete 1 round naik turun escalator)



Sampai atas je clap, clap hand. Suker! Yang jadi mangsa papa & mama la, layan kan jer..tapi kalu dah tak larat nk layan, dukung je si Aqim ni dan lariiiii....hahaha.. takmo dok dekat escalator..

1 comment:

Ayong said...

sama la dgn kakak chem ni ha...suka sgt naik mendaalah ni...hehehhe