Wednesday, December 17, 2008

PC Fair


Kat booth Toshiba


Bersebelahan booth Sony





Dah bayar, upgrade ram. Jadi 3




Adik aku posing dgn Free gift



Mama yg nk interprem gak! with my sista in law Eja


Seperti yang aku dok war war kan kunun2 nk beli laptop kan..kekeke..Kami g PC fair tu semata-mata nak cari laptop.huhuhu..

Masa ni baru balik dari Bagan Serai. Sampai KL kol 3.30 pm, then balik umah dulu. Pas Asar dlm kol 4.45 pm g PC fair kat KLCC plak. Gigih tol, cam tak penat gamaknye yek! Hubby yang beria, aku ikot je. Adik ipar aku pon nak cari printer, scanner and copier. 3 in 1 gitu.

Orang punyer la penuh. Ramai sangat. Kitaorang nak cari laptop cap Jepun la. dalam pala ade 3 brand je :
  • SONY
  • FUJITSU
  • TOSHIBA

Yang brand 2 ke atas tu sah sah le mahal. So kami beli cap Toshiba je la. Next entry aku citer lebih lanjut ttg laptop baruku yek! kekeke..eksen plaks!

Adik ipar aku pon dapat la cari ape yang dihajatinyer. Murah je RM199 3 in 1 tu cap CANON. free gift banyak plak tu :

  • Pendrive 4GB cap Kingson. huhuhu.. dpt free tu
  • Beg
  • Tuala muka

Memang puas ati la beli kat PC fair ni. Harga boleh tahan murah la..

No comments: