Friday, December 19, 2008

Tag from Wanie

Ni baru nak wat tag dari Wanie. Dah berzaman Wanie tag tapi baru arini aku wat. Sowi ye Wanie. Ok ni jawapan nyer


1. Berat sebelum mengandung
43 kg. Cam ringan jek! kekeke...


2. Berat akhir mengandung sebelum bersalin
58.2 kg. Aku pon bukan beso beno. Masa 9 bulan peknen, leh org ckp cam 5 bulan jek


3. Berat habis pantang
45 kg. Ni berat standart aku. Area 40-45 kg camtu la..


4. Apa yg korang suka makan masa mengandung
Apa-apa pon bedal. Tapi mengidam nak makan buah laici. Laici yang ori plak tu, takmo dlm
tin. Nasib bek masa tu ade jual. Hubby beli sekilo, aku bedal sorang je. Ade ke hubby ckp laici
tu masam. Mana ada, aku rasa manis & sedap je..kekeke..


5. Hospital mana anda bersalin
Hospital Kuala Lumpur (HKL). Kunun kunun nak bersalin kat Muo, tapi tak sempat balik kg,
dh bersalin kat KL. Doktor jangka bersalin 5 July tapi Aqim lahir 5 hari awal. 30 June.
Alhamdulillah...


6.Tunjukkan gambar mengandung at least 5 kpg..yg penting sekali gambar masa last pregnant..
Ni je le pic yang ade. Tak suka bergambar masa ni. Pic dgn hubby kat umah. Pic satu lagi tu
kat umah mak mertua aku. Masa ni 8 bulan kut. Tak ingat le..
-

1 comment:

@t00neY r00neY® said...

hihi.xde le gemuk sgt awak nih arien