Friday, December 5, 2008

Penat sungguh..

Aku rasa dh nak pengsan gamaknya tiap2 minggu ade training, seminar dan segala la.. mau MC seminggu cmni. Nasib bek sistem imun aku kebal sikit, kalu tak msti dah demam kot. Berikut ialah aktiviti aku :

1) 22 & 23 Nov - Evaluation & Planning Meeting, Glenmarie Subang
2) 29 & 30 Nov - Women's Rights & Syariah Training, Boulavard Hotel
3) 4 Dec - National Symposium, Corus Hotel
4) 6 Dec - Mobile Legal Clinic, Desa Rejang Setapak

Untuk aktiviti 1-3 aku tido hotel, Aqim for sure la hubby kena jaga. Mak ayah aku dgn hubby kan jauh. Kalu tak bole la gak menumpangkan Aqim. Cian Aqim dgn hubby, aktiviti aku penuh je. Nasib bek hubby jenis tak berkira. Sangat2 bersyukur..

Tu sebab blog aku tak berusik sbb busy teramat. Banyak benda nak kena prepare. Nak nak yang aktiviti no 2, aku co-ordinator lagi banyak keje nak buat. huhuhu.. tapi aku enjoy wat sume.

So next week aku nak rest. Nak lek kampung! yeah, yeah...balik muo n bagan serai jugak!

No comments: