Friday, June 17, 2011

Preparation

Sabtu ni ade training kat Melaka. Aku plak adelah salah seorang dari trainernye. Kena conduct one session..

Seperti biasa la aku kan nebes tak tentu pasal! Hadooo....

Ni first time conduct session. Aritu 1st time jadi MC..tapi bole je. Yakin, yakin dan yakin...hahaha

Untuk mengelakkan dari kelam kabut menjadi lebih dasyat, biasanye aku akan buat persediaan awal dari segi mental dan fizikal. Takut nanti gugup plak masa bercakap kan..Pastu biasanye aku akan selawat dan baca Al-Fatihah sebelum mulakan, sebab dengan itu hati aku jadi tenang. Macam mula-mula aku drive balik kan..tak henti2 selawat dan baca Al-Fatihah. Dan Allah SWT berikan ketenangan dan kekuatan untuk aku. Alhamdulillah....

Semoga semuanya berjalan lancar, dan semoga aku bole buat yang terbaik! Insyallah...


No comments: