Monday, August 4, 2008

2nd Mobile Clinic - Kota Damansara

Mencabar tul masa aku nk p sini! Cam explore race pon ada. Aku dari opis dengan kawan opis aku, cik Mariam. Masa aku p dgn bos lalu toll, ni tak lalu tol aku dh konfius. huhuhu..dasyat giles kitaorang tawaf The Curve tu dua kali.

Setiap kali lalu 1U, si Mariam asyik la explain Azrine, ni la 1U, ni TV3, ni bla,bla,bla..dah sesat pon die sibuk nk jadi tourist guide. Muka kitaorang dh cam cekodok basi je. Sebab dh sesat ok. Nasib baik ade kawan Mariam tau jalan. Kalu tak hampes la kitaorang..

Sampai kat MP Subang Community Center kol 2 pm. Menangis aku k. Menagis gumbira sebab finally dh jumpa tempatnyer..hahaha.. lawak la.tapi orang ramai sgt orang. Tak macam kat Klang dulu. Tapi ok la..

Aku malas nak citer banyak2 hanya Tuhan je tau ape yang terjadi kepada kami berdua.huhuhu...

p/s : Mariam ko memang terror bawak keto.hahaha..

1 comment:

Cherish said...

hey! I mmg ske jadi tourist guide! Tapi mmg tertekan okey! Tuhan saja yang tau..BUt Alhamdulillah, finally..sampai gaks! Azrine..u mmg cool!