Sunday, August 24, 2008

Kesukaan ku

Saje je menglistkan kesukaan aku

1) Warna - Purple (sangat obses dgn warna ini)
2) Nombor - 5
3) Makanan - Soto (expecially yg mak aku wat)
4) Minuman - Soya bean
5) Bunga - Tulip (sangat cantik)
6) Drama - Dunia Baru (teringat zaman muda-muda dulu)
7) Lagu - My baby you nyanyian Marc Anthony (hubby kasi aku lagu ni, very touching song)
8) Kuih - Keria (sodapnyer!)

Takdo keje sibuk menglistkan bende2 ni plak..hahaha..

Anyway kalu aku tanya hubby die tau sume jawapannyer. sebab aritu aku ade wat kuiz. Kuiz mengenal pasangan anda. Mula2 aku tnya hubby tentang aku (Cth : nama sek, warna kesukaan, nombor kesukaan, nombor IC dll) then hubby plak tanya aku. Saje je nk menguji IQ.hehehe.. Dan keputusanyer dua2 sangat bagus, kebanyakan memberikan jawapan yang tepat.

Sangat bagus! (",)

No comments: