Friday, August 8, 2008

Me & my opismate....

Semalam p lunch kat Um. Konon dengan opismate (Ina, Nazreen, Maira & Femi) p sana nak jmpa ex-opismate Cik Mala. Kitaorang saje la jalan2. Masa lunch, ujan la plak. Tapi syukur la ujan sbb cuaca panas terik. So kalu ujan sejuk sikit. Ujan rahmat k..

Jalan2 kat gerai konvo, konon nak beli baju ni,kitaorang dh amik sorang satu dah. Tetapi memandangkan makcik yg jual tu takmo kurangkan harga even RM 1 & muka nyer yang tak mesra alam, membuatkan kami sume tak jadi beli. Huhuhu...Kalo pon tak kasi kurang cuba la makcik tu wat muka manis cam gula cakap pon lembut, ini idak muka dah masam mencuka cakap pon cam nak tak nak je layan. Maka tak jadi la membeli. Aku & Maira beli wallet je (kat gerai lain, takde kena mengena dgn makcik tadi)

Balik kitaorang berhujan nk p tempat parking, terpaksa redah gak sbb masa tu dh pukul 2.15 ptg. Sampai opis dalam kol 2.40 p.m. Bos aku tgh bersiap nak shooting drama Impian SunSilk Aleeya tu. Ramai la plak crewnyer. Pelakonnyer Cik Aleeya tu je dgn bos aku.hehehe..

Malam tu plak aku p tahlil kat umah one of board member SIS (Puan Sri) cantik rumahnyer. Bestnyer kalu dapt umah camtu. Semayang Magrib-Tahlil-Semayang Isyak-Jamuan. Pukul 10 kitaorang pon berangkat pulang. Aku sampai umah lebih kuang kol 10.30 p.m Aqim dah tido, hubby pon dah tido gak. Tapi hubby terjaga, terperanjat tengok aku dh sampai umah sbb die janji nk amik kt opis, tapi opismate aku (ina) anto kan sampai umah.hehehe..

No comments: