Sunday, August 24, 2008

Jalan-jalan lagi..

Hari ni pagi-pagi aku dah wat bekpes. Adik ipo nak lek kol 9.00 pg. So wat nasi goreng & pisang goreng serta air teh O. Kol 11.30 pg plak adik aku nak balik Melaka.

Lepas anto mereka berdua di Pudu, Kami pon singgah jap Mydin. Beli la ape-ape yang nak beli. hik.. Kalu dah kuar pagi n dekat kol 12.00 tghari, jawabnyer aku malas nak masak. So beli je la nasi campur. Beli kat gerai depan balai polis.. 2 bungkus RM 8.50. Ok la tu..

Sebelum balik singgah kat hypermarket 99 kat Jalan Othman. Beli susu Aqim lagi. Saje je beli lagi, aritu beli kat TESCO cam mahal, kat 99 Mart ni pek berkembar 2 kg baru RM39.95.(Dumex Dugro) So aku beli 2 pek, maksudnyer ade 4 pek sume nyer. Sekarng Aqim lebih banyak minum susu je. Makn sikit sangat. Tu pasai susu cepat abis.

Terlupa plak nak survey harga susu kat Mydin. Hape la.. Maybe sebab aku selsema dan efeknyer kepala ada sikit weng..tak teringat pon.

Masa on the way balik dari beli makanan, ujan turun punye la lobat. Dan semestinyer aku rasa cam nak nangis sebab cadar aku basah la wuwuwuwu...ponat den membasuh (tapi hakikatnyer mesin basuh yang membasuh..hahaha)

Sampai umah angkat cadar dan p masuk mesin balik keringkan dan terus sidai di dalam bilik.. Masa tu Aqim dah nyenyak zzzz...letih la tu..

No comments: