Saturday, August 16, 2008

Hari yang huru-hara..

Hari ni aku emergency leave sebab Mama Izan (pengasuh Aqim) balik kampung, makcik meninggal.

So aku amik half day morning, hubby amik half day noon. Aku masukkeje kol 2.30 p.m. wait hubby semayang Jumaat dulu. Seperti biasa kalu dah duduk umah, macam2 la keje umah nak kena bereskan.

Pas mandikan Aqim, aku lipat baju yang ntah bape minggu tak berlipat tu. huhuhu.. teruk tol.Pastu sidai baju baru basuh plak. Pas Aqim tdo baru start memasak. Masak simple2 je ; kubis masak lemak, sambal udang & tauhu sumbat. Dah masak baru la mengemas ape2 yang patut.

Huh, letihnyer! Nak p opis plak, opismate suh beli kuih untuk visitor dari Hong Kong la plak. Aku pon tibai je la beli kuh yang agak2 bole depa makan. Karipap dan 2 jenis kuih yang aku pon tak tau ape ke namenyer.huhuhu...

Sampai opis sume benda aku nak kena settlekan sebab Isnin & Selasa aku amik cuti. Nak balik umah parent in laws kat Bgan Serai. 17hb plak Mobile Clinic, tapi kali ni aku tak join. tu yang kena make sure sume settle. Balik dari opis kol 7 p.m dan hubby plak p jemput adik die kat Pudu.

Yang tak bestnyer kol 12.30 pm - 1.30 pm kat opis ade tarian poco-poco yang aku beria nak join tapi termiss out plak arini. sedey den. Melopieh la...

No comments: