Thursday, April 14, 2011

Anmum

Aku macam rasa nak tukarkan Rayyan susu Anmum la pulak..sebelum ni minum Dumex..

Kut la minum Anmum dia berselera sikit nak makan..Nak kasi jugak minum Scott Emulsion.. Sekarang ni tiap2 pagi bagi Rayyan mkn multivitamin Apeton.

Poning memikirkan berat badan Rayyan nie..huhuhu..

3 comments:

AyangAizul said...

naper tak try susu sustagen. sb sustagen mmg seswai utk bdk yg tak bper nak mkn sgt. rayyan pun dah sethun kan... cuba la dulu

azrine said...

Ooo ok. Tak penah terpikir plak. Bole la try psni. TQ

liwaniel said...

kalau anak2 wanie minum dumex dan dutch lady je..bila wanie bagi susu mahal, anmum ke, enfa ke, sustagen ke mmg diorang tak nak minum langsung..hehehe

berat rayyan berapa?..si sayyidah pun kecik jugak...berat baru 8kg...huhu..pening2