Friday, April 22, 2011

Salam Takziah kepada Mama Izan

Semalam pagi mak Kak Izan meninggal dunia (pengasuh Aqim n Rayyan).

Pagi-pagi kak Izan col dlm pukul 7.30 cmtu, cakap dia tak dapt nk jaga budak2 sebab mak dia dlm keadaan tak stabil. So aku pon ok la, sebab aku mmg dah ade back up untk jaga Aqim N Rayyan----> Kak Sanah. Nak cuti tak bole pulak. Sebab aku ade training, En Jijan plak pagi tu kena bawak buku2 ke PWTC & setup booth untuk KL International Book Fair. Huhuhu..dua2 ade hal. Tapi nasib bek kak Sanah willing to jaga walaupon pagi2 tu baru aku col dia kan..TQ2

Pastu masa dlam training, dalam pukul 8.50 pagi camtu dapat message cakap mak kak izan baru meninggal. Inalillahhiwanihirojioun...Cepat2 aku bgtau en Jijan. Pastu col kak Izan. Sedeynye...

Jenazah dikebumikan di Pahang.. So hari ni pon hantar budak2 kat umah Kak Sanah.

Semoga roh mak Kak Izan dicucuri rahmat.Al-Fatihah....

No comments: