Tuesday, April 12, 2011

Bukit Merah Laketown


Ni citer masa balik Bagan Serai lagi..




Kami g Bukit Merah Laketown bermandi manda. Aku satu famili dengan 2 orang anak sedara En Jijan ----> Afifah & Amirah.




Kat sana fee nye RM27 untuk dewasa dan RM23 untuk kanak-kanak. Tapi kalu kita ni warga Kerian, kita bole dpt harga murah. RM15 sahaja sorang. Masa ke kaunter tiket tu, adik tu tanya orang mana, En Jijan cakap orang Bagan Serai. Bagan Serai termasuk dalam daerah Kerian. Adik tu siap mintak IC lagi, nak bukti la. Dan memandangkan ic baru aku alamat Bagan Serai, makanya kami semua hanya perlu bayar rm15 sorang sahaja. sume sekali rm60. Aqim & Rayyan free.




Seronok bermandi manda di sini. Aqim la paling kepoh. Ade Amirah dgn Afifah lagi la happening. Rayyan tak bape nak mandi ---->tak tahan sejuk. Kalu kat umah dia yang beria mandi..Tapi kat sini air sejuk bangat kan!




Aku pon mandi gitu-gitu je la. Abis dah Rayyan tergigil2. Takkan aku beria nak mandi plak kan.Tu pon bergilir2 dengan En Jijan.hahaha.. Amik gmabo pon pas siap2 nk balik. Tak kosa aku nak snap2 pic masa tengah mandi. Sume brg berharga masuk dlm locker. Kunci sudah..











No comments: