Saturday, April 9, 2011

Hadiah Saguhati jooo...

Hari ni dapat parcel dari ASTRO.. Aku ingat Astro anto hadiah birthday kat aku ke..maklum la akaun Astro nama aku..kekeke.. kem salam ye..berangan gaban je la!

Rope-ropenye aku dapat hadiah saguhati. Aritu ade masuk contest "I love fun" kat Astro. Lama dah aku masuk, bulan Jan kut. Aku pon tak hengat dah..

Dapat hadiah saguhati pon dah kira bagos ok! Syukur alhamdulillah...Hadiah dia memang menarik, ni untuk anak-anak aku le. Dapat sport bottle aluminium, cap, Tigger & Pooh Pop Up Tent and Dora Tumbler. Seronok la budak2 tu masuk dalam khemah bagai..bikin ribut saja..hehhehe

Anyway, TQ Astro! Ade contest lagi nanti aku sertai lagi yok! Cube sampai ade rezeki menang grand prize! hahhaa...



Hadiah yang dimenangi



Ngee..Surat dr Astro!





Rope Pop up Tent tu..



Aqim yg sibuk nk berposing. Rayyan dah tido kepenatan..



No comments: