Thursday, March 31, 2011

Aqim & Yaya

Last weekend kan aku balik Muo. Kebetulan adik aku Angah pon balik sama. So dapat la Aqim jumpa dengan sepupunya yang dah lama tak jumpa. Adik aku dok JB.

Kemain seronok je bermain sampai Aqim ignore Rayyan! Seday betol, xpe2 Rayyan main dengan Mokde dia. Bodek2 Mokde..hahhaha..

Mula2 sampai, enjin tak panas lagi kan..so malu2 kucing la plak! cet...

Pastu dah lama2 ko main sampai Rayyan dipinggirkan..tak baik betol Aqim ni. Rayyan datang kaco je, dia marahnye si Rayyan.Bertuah punye budak!

Mak aku saje tanye "Aqim, Yaya cantik tak?" Aqim: "Cantik" sambil angguk2 kepala tanda setuju..hahaha..

Yaya plak jenis mulut becok! Bole dia bg statement "Yaya cantik..mak long tak cantik!" Mak long tu aku la wei...sedey betol! Maybe Yaya salah sebut kot..hahaha..ayat nak sedapkan hati!

Kecoh si Aqim beli ape2 pon ingat kat Yaya.." Satu ni Yaya punye mama.." Ye la Aqim oooi...

Peace from us!



 Tengok tu, buat muka camtu plak!



 Bole plak amik pic korek idong..teruk la Aqim nie! haha



Mana nak dok dekat dgn Yaya!


* Nanti kita jumpa Yaya lagi ok.. Nama Yaya yang sebenonye ialah Nur Fariesya Qaisara..nama manja Yaya..hahaha..so comel!



No comments: