Thursday, March 10, 2011

Nilai 3

Citer yang dah outdated nie..

Kalu tak silap ujung bulan lepas kut, famili in law dtg ke KL. Adik ipar aku dtg nak bawak balik motor barunye. Alang2 tu singgah bermalam kat umah kami. Then bawak mak mertua ke Nilai 3.

Aku tak penah g sana ko! Jakun jap tengok macm2 jenis karpet, kain ela, kain langsir, barang2 utk perkahwinan dan juga barang2 hiasan. Rambang mata uols!

Karpet punye la cantik2..yang buatan Turkey, halus punye dan tinggi kualiti, harganye bole cecah ribu uols! Takotnye aku tgk harganye. Nanti2 la nak beli karpet. Tunggu ade umah sendiri baru beli.

Kain langsir pon cantik2 belaka. Ko bole beli dan dia bole jahit dlm masa satu jam. Free of charge, tapi dgn syarat kena beli kain kat kedai diaorng la. Ni pon kena tangguh dulu sampai dan duduk umah sendiri. Aceh..ceh..ceh..sekali dh nak raya terus terbeli kan! hahaha..

Aku amik sikit je gambo sebab segan dgn mak mertua..kang dia ckp menantu dia ni takde keje lain nak amik gambo je keje nye..huhu..so amik sikit2 udah la kan :p




Anyway aku beli satu frame yg ade ayat Qursi, mak mertua beli jam dinding dgn design Islamic, adik ipo beli kain ela dan jua tilam kekabu..


Bila la nak p membeli belah kat Nilai 3 yek? hehehe..

No comments: