Monday, March 14, 2011

Ke PPUM - Tengok mak Kak Izan

Semalam aku g melawat mak Kak Izan. Sekarang mak Kak Izan ditempatkan di Wad Neuro Sains Menara Utama Tingkat 5.

Mak Kak Izan bernafas bergantung kepada mesin oksigen tu lagi, sedey tengok. Mata tertutup rapat tapi aku rasa makcik tu bole dengar bila orang ckp dengan dia,sebab aku tengok bola mata gerak2 walaupon mata terpejam.

Masa g melawat, Kak Izan baru je balik. So yang ade anak sedaranye dan kakak dia. Nasib baek aku kenal anak sedara dia, sbb dia anto anak dia kat Kak Izan jugak.

Dia ckp macm tu la keadaan nenek. Baring je, kalu sedar pon sekejap je. Katanye umur nenek dah 70++...

Aku g dengan en Jijan dan budak2, tapi aku masuk sorang je sebab budak2 tak bole masuk. En Jijan jaga budak2.

Aku hanya mampu doakan kesejahteraan mak Kak Izan.. Aminn...

No comments: