Thursday, March 24, 2011

Bergelap

Semalam rumah aku bergelap wei! Umah orang lain terang benderang, umah aku sorang je bergelap. Jangan pikir aku tak bayar bil letrik yek! Ade orang buat jahat, dia curik fius kat umah aku! Tensen ok, memang jahat la orang tu! Tak tau la dia curik letak kat umh dia (sbb umah dia dah kena potong letrik)  atau dia saje2 curik, takde keje! Umah aku kan umah flat, so fius letriknye ade dibawah dan umah aku punye kotak letrik tu ujung sekali, mmg senang la orang nak capai.

Masa tu dah pukul 6.30 petang En Jijan col TNB, tnaye camne ni? TNB plak suh dtg opis esok pagi. Bil aku mmg ok, clear je.

So mlm nye bergelap la aku dgn budak2 yang tak bape nak sihat kan. Kesian kat budak2 la, berpeluh2. Aku dgn En Jijan takpe la. Plak tu Aqim dah stat demam pulak. Adeh..kesian betol budak2.

Dinner bercandle light la kami. hehehe..

Hopefully TNB dtg betulkan harini. Pakcik TNB tolong la datang cepat! huhuhu

No comments: