Friday, March 18, 2011

Esok mau ke kelas jahitan

Esok aku ade kelas menjahit uols!

Lama dah daftar ni, bulan Jan. Tapi sebab bulan Jan dan Feb dah penuh, makanye masuk kelas bulan Mac. Itu pon masa aku dftar minggu pertama & minggu kedua dah penuh. Makanye amik minggu ketiga.

Sangat excited sebenarnye nak belajar menjahit ni. At least dpt jahit baju kurung untuk diri sendiri jadi la. Kalu nak belajar jahit baju kurung pahang, moden or kebaya ke, kena amik kelas lain pulak. Untuk kali ni aku amik kelas jahitan baju kurung biasa dulu.

Bayaran yang dikenakan adalah RM150 untuk satu kelas (Sabtu & Ahad) dari pukul 10.00 pagi - 5.00 petang. Tempatnye di Seri Kembangan.

Untuk mereka yang berminat bole la jenguk2 ke blog nie Kelas Jahitan Intensif. berhubung dengan Kak Mariati. Kena booked awal2 sebab mmg selalu full house je.

Sebenarnye masa tu aku saje google2 cari kelas jahitan. Ade la dua tiga blog dan iklan aku tengok. Tapi hati nie berkenan dengan blog Kak Mariati.hehehe..

Tak sabo nak tunggu esok nie! Mahu belajar menjahit..weeehuuuu...


No comments: